ruudenhilde.reismee.nl

Op weg naar de cueva El Soplao

Vandaag op weg naar de grot ten van El Soplao. Met veel moeite naar boven gereden en daar gemerkt dat het erg gesloten was. In de folder staat het gehele jaar open maar bij goed nalezen was dit enkel de receptie die telefonisch open was. Wel een prachtig uitzicht boven op de picos de Europa, besneeuwde bergtoppen. Ook weer met veel moeite naar beneden met wat overhitte remmen maar na dat dit afgekoeld was gereden dankzij de tomtom naar de dichtsbijzijnde camping. Deze ligt aan da playa bij de baai van San Vicente de la Barquera, Een leuk plaatsje daar naar toe gereden met de fiets, wat gewinkelden tussen de regenbuitjes door veel zon. Morgen vertrekken we nogmaals naar El Soplao. Iets wat we toch gezien willen hebben. Verder vond ik het ook wel een spannende dag omdat er een audit voor het keurmerk zou plaatsvinden. Ik begreep uit enkele sms' sjes dat dit nog wat problemen had ogeleverd met name vanwege automatiseringsproblemen. Jammer, begin juli een nieuwe kans.

undafonk@wxs.nl

Hallo Ruud en Hilde en Lina, ik dacht dat jullie direct naar het noorden zouden gaan?
Bedankt voor jullie leuke afleiding. Ik ga jullie zeker verder volgen.
Veel plezier de komende dagen.....