ruudenhilde.reismee.nl

Cueva, slecht weer in Santiago de compostella en Monique van harte gefeliciteerd

Gisteren zijn we wederom naar de cueva gereden en zowaar de grot was open en voor bezichtiging te bewonderen. Treintje was kapot maar na een korte wandeling een toer binnen de brotten gemaakt. De grot is sinds 2005 voor publiek geopend en inderdaad het was de moeite waard om terug te gaan. Erg veel puur witten stalagtieten en mieten gezien ook met kleine uitlopers die zelfs horizontaal uitliepen. Erg mooi en indrukwekkend. Daarna doorgereden naar een klein plaatsje aan de Noordse kust om daar de nacht door te brengen. Vandaag uitgekomen in Santiago de Compostella. Aan de rand van de stad een camping gevonden, de enige (te merken in de prijs), met erg veel campers en veel nationaliteiten. Met een Nederlands stel gesproken waarvan de vrouw de tocht had gelopen, 6 weken voor 800 km. Ze vond het een uitermate enerverende ervaring. Helaas het regent, Sinds Biarrtitz is het kwakkelen met het weer en we hoorden dat het in Portugal al niet veel beter is. Morgen gaan we Santiagi bekijken en de dag daarna naar Portugal. Ik wil even bij Herman van Katwijk langsgaan als hij thuis is. Kortom we plannen1 of 2 dagen vooruit. De bedoeling is nog steeds om 20 mei of ergens vlak daarna in de Algarve uit te komen.

En natuurlijk nog even met Monique uit Tenerife ge sms t om haar te feliciteren met haar verjaardag vandaag. Is vandaag 34 geworden. Lijkt wel of ze elk jaar jonger wordt...........

Nog een kleine boodschap voor Wes, Leuk! en geniet! en doe haar de groetjes!

monique

haha 34.....toen je gister belde was het nog 35 jaar, ik word niet met het jaar, maar met de dag jonger.

ineke nobel

Hallo reiziger, wat heerlijk dat alles zo goed gaat en zo voorspoedig, hoe kan jij ooit weer in een werkritme komen????lijkt me haast niet te doen. Als je alles hier hoort loop je hard weg en wil je niet eens meer ooit aan het werk gaan, maar maak je geen zorgen en geniet voorlopig nog maar een hele boel dagen zonder zorgen. Het weer is goed neem ik aan? Nou hier gaan de natte tijden weer aanbreken met veel buien dus .........goed voor de tuin zullen we maar zeggen.
Heb je al kontakt gehad met Herman van Katwijk??ben erg benieuwd hoe dat gaat.
Nou luitjes geniet verder weer van alles en tot horens maar weer.
Groetjes dikke kus Ineke