ruudenhilde.reismee.nl

Granada en een camper met gebreken.

Vandaag een,voor de camper,lange afstand gereden. We zitten nu in Granada. De camper trilde onderweg en bij goed bekijken bleek dat de twee voorbanden ten opzichte van elkaar niet parallel staan, een soort van o benen maar dan in banden. Morgen maar naar de fiatgarage die volgens internetbronnen zich ook in Granada bevindt. Wel een reden om voor een bepaalde tijd internettijd te kopen, deze camping is niet gratis. Onderweg even regen gehad. Het lijkt wel of we het slechte weer weer tegemoet gaan, we kwamen er net van vandaan. Ik ben benieuwd morgen en hoop dat het eenvoudig op te lossen is. Ik houd jullie op de hoogte.

ineke Nobel

Hallo,

Hier ben ik weer wat zijn jullie al ver he?hier is het morgen nog stralend weer maar dan is het hier ook weer voorbij hoor en gaat er weer kou en regen komen erg jammer maar ja de arbeid roept ook weer dus voor mij iets minder erg hoewel mooi weer is alles. Wat vervelend van de camper ik hoop niet dat dat erge onkosten met zich mee brengt. Wat is nu de volgende route die jullie gaan doen? ben erg benieuwd hoed het ook allemaal heel goed in de gaten en wat leuk dat je steeds zo'n reisverslag op de mail zet.
Nou ik wens jullie weer een goede reis verder en wacht vol spanning op de volgende mail.

Groetjes maar weer Ineke

Taetske

Ja, zulke dingen gebeuren; maar tegenslagen zijn daar om overwonnen te worden!!! Komt allemaal goed; zo moet het gewoon zijn!!! Wij zitten hier met een wijntje voor het slapen gaan nog even bij een fikkie buiten, na een slopend maar o zo gezellig weekendje st. malo. Nog welgefeliciteerd norge!!!! hoop een liedje eens te horen! Slaap wel, en tot de volgende keer. Liefs.

Petra en Peter

Hallo Ihr drei,

Ruud, Du schreibst herrliche Berichte und es macht Spass, diese zu lesen. Ich hoffe, dass Euer Camper wieder schnell und ohne besondere Kosten in Ordnung kommt.

Es ist auch ein bißchen schade, dass das Wetter nicht immer so schön ist, aber Ihr erlebt so viel, das hebt dies vielleicht wieder auf.

Auch wir fanden, dass beim Songcontest Norwegen zu Recht gewonnen hat, herzlichen Glückwunsch; die letzten Jahre kam der Norden und Westen Europas ja nicht mehr so gut weg.

Na ja, wir wünschen Euch weiterhin eine schöne Reise, bleibt gesund (möglichst keine Insektenstiche mehr)

Alles Liebe aus Euskirchen

Claudia

Vervelend dat de camper problemen geeft. Hopelijk is het iets kleins.
Het was gezellig om jullie in Portugal te ontmoeten. Ik heb nog een klein zwembroekje mee naar huis genomen.