ruudenhilde.reismee.nl

Morgen naar de garage

Een korte update in het internetcafe van de camping waarbij elke aanslag er zeker 10 seconden over doet om op het scherm zichtbaar te worden. Donderdag aangekomen op de camping onder de rook van Barcelona en dichtbij het vliegveld. Als ik spotter was geweest had ik de dagen van mijn leven maar helaas ben ik dat niet. Vrijdag met bemiddeling van de ANWB naar 2 garages doorverwezen. Bij 1 konden we niet naar binnen waren te hoog en dat na een uur door allerlei (of ij) smalle straatjes te zijn gereden en de tweede konden we niet vinden. Een aantal uren later en weer terug op de camping en weer de ANWB gebeld. Zij hebben nu een nieuwe afspraak gemaakt bij een grotere garage. Morgen, maandag dus, naar de garage voor de diagnose en dan zien we weer verder. Wordt dus vervolgd. Gisteren wel naar Barcelona geweest en dat doen we qwaarschijnlijk dinsdag weer. Liefs en groetjes

Reacties

Reacties

Taetske

Sterkte. Heb je er tenminste mooi weer bij? Barcelona is wel mieters, he?
Groetjes.

Ruut

Hallo RUUD,

Eindelijk een berichtje van mij, vond het heel leuk om te horen dat jullie Claudia ontmoet hadden in dat verre buitenland....... Geniet nog even van alle mooie dingen en wat betreft alle tegenslagen weet dan dat een bekend slogan van Pameijer is:
"VOORUIT IS NIET ALTIJD RECHTDOOR" .......... tot snel, Groetjes vanuit het zon overgoten HOLLAND

Ruut

Freek

Ha Ruud en Hilde,
wat een gedoe met die camper en de garage. Ik heb van Claudia ook het een en ander gehoord. Wat dat betreft is het wel geod dat je nu ok eens een paar dagen stil staat. Valt niet mee, maar zo kennen we je.
We hebben je gemist bij de Euse. Het was weer als vanouds. Veel praten, maar weinig nieuws onder de zon. Volgende keer in Kopenhagen.
groeten,

Freek

Claudia

Aan alle keerzijde, zit ook een positieve kant. Je bent verplicht om een weekje in de buurt van Barcelona te blijven. Even lekker een weekje niet rijden en genieten van alles dat Barcelona en omgeving te bieden heeft.
En natuurlijk verwacht ik je 3 september :-). Anders kom ik gewoon naar de plek waar je op dat moment bent.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!