ruudenhilde.reismee.nl

Had ik maar .........

Had ik maar ........ Daar kan ikinmiddels wel wat antwoorden op geven maar laten we beginnen met de voor de handliggenste, had ik maar wat beter mijn best gedaan met het aanleren van de Spaanse taal. Vanochtend dus om 07.00 uur op, hallo het is vakantie, de camper klaarmaken voor vertrek en om 08.00 de deur uit naar de nieuwe garage. Hilde en ik, Lina slaapt overal door heen, hebben uitermate slecht geslapen. Een kleine 400 meter verderop is er een discotheek die het weekend (dit weekend dus inclusief de zondag ivm pinksteren)haar (discotheek zal vast vrouwelijk zijn)deuren openzet en als het lekker weer ishaar dak. Geluid draagt goed in Spanje dus tot een uur op 05.00 's ochtends worden we getrakteerd op, slechte, dancemuziek. DJ Tiesto zou hier goede zaken doen omeen kwaliteitsimpuls te bewerkstelligen. De camping heeft inmiddels al een rechzaak aangespannen omdat er toch wel wat klachten binnenkwamen.Weer even terug naar de garage. Wij daar dus vroeg aangekomen, was deze keer vrij makkelijk te vinden, en na een minuut of 10 werden we weernaar de camping teruggestuurdmet de mededeling manana en dat er dan een monteur is die Engelsl spreekt. Nog gerobeerd de ANWB te bellen, zij hadden immers de afspraak gemaakt maar zij die waren gesloten ....... tweede pinksterdag. Heel Spanje werkt maar de mensen van de ANWB hebben vrij........ De man die manana tegen ons zei heeft nog wel even gekeken naar het probleem en kwam tot de conclusie dat het wel binnen een aantal dagen repareerbaar zou kunnen zijn. Kortom we zijn weer terug bij af en morgen weer en dag. Daarna weer inchecken bij de camping. Ik check keurig steeds uit omdat het kan zijn dat ik de camper achter moet laten en om nu te betalen voor een niet gebruikte standplaats gaat me net iets te ver. Dus maar naar Mediamarkt (kleine stofzuiger, de camper slipt wel erg vol met zand) en Carrefour voor de broodnodige (its all in the name) boodschappen. We kunnen weer vooruit. Heb in het hoekje van de camping een wifi van de naastbij gelegen school ontdekt en die gerbuik ik nu. Noge even terugkomend op vorige week woensdagavond. Na de uitslag (ik was helemaal vergeten dat er championsleague finale was) veel kabaal. Toeterende wagens en wat vuruwerk. We stonden zo'n 300 km van Barcelona af. Ik om 23.00 het dorpje ingelopen en ik ben blij dat winnen een internationaal gebeuren is. De plaatselijke fontein werd dus door een 50 tal jongeren als plaatselijk zwembad gebruikt en er werd zeer beheerst door een tweetal ouderen vuurwerk afgestoken. 5000 km gereden en dan zo herkenbaar gedrag. Heerlijk toch die kleine wereld. Ruut, leuk dat je meeleest maar dat woord Pameijer kon ik niet thuisbrengen. Wel een vaag gevoel van herkenning maar ook niet meer dan dat. Freek, ben je nog het weekend in Praag geweest en zo ja was het mooi.

Toz zover weer even een update. Ik verwacht dat we nog wel deze week hier zullen blijven en we willen nog zeker 2 dagen in Barcelona doorbrengen en dan als de hazen naar Italie, Zwitserland, Duitsland, Denemarken, Zweden en Noorwegen. Vandaag is trouwens de tweede helft van mijn sabbatical begonnen en ik kom eigenljk tijd te kort voor wat ik allemaal nog wil gaan doen. Heb na mijn sabbatical nog 5 weken vakantie, zal ik die gelijk opnemen.......... Claudia, maak je niet ongerust,zo rondom 1 september kom ik terug. Voor hoelang ? ik zou het je op dit moment niet durven zeggen. Liefs en groetjes

Reacties

Reacties

taetske

shit zeg, pech zeg, maar zo te lezen houden jullie de blije moed erin. Ik wens jullie in ieder geval veel goede nachtrust toe; weet uit ervaring wat het is, een disco naast de deur, en dat geluid draagt inderdaad erg ver.
Sterkte!!! Maar ik denk dat je beter je camper mee kan nemen en niet een haas om verder te gaan!!

Ineke Nobel

Hallo Ruud,

Wat een gedope zeg waardeloos he? maar je moet maar zo denken nu rust je echt uit!!!!!!!het is een schrale troost maar het is er in iedergeval ééntje.
En dan een nachtje van muziek genieten komt niet zo vaak voor in Hellevoetsluis ook dat hoort bij je vakantie toch?
Gelukkig dat die kleine gewoon doorslaapt anders had je "mens erger je niet"moeten gaan spelen met haar en dat is ook niet alles moet je maar denken.
Nou ik hoop dat het morgen allemaal wat beter gaat met de garage e.d.
Veel succes en geduld en houd er de moed maar in.

Groetjes Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!