ruudenhilde.reismee.nl

Hilde's moeder en Venetie

De moeder van Hilde ligt niet meer in coma, nog wel op intensive care, vermoedelijke diagnose is een langdurig opgebouwde medicijnvergiftiging wat effect heeft op het natriumgehalte en op de nieren. Waarschijnlijk een lange tijd van herstel in het ziekenhuis. Momenteel overwegen we om versneld naar Tromso te rijden daar even te zijn en dan terug naar Zweden. Hilde heeft haar moeder in ieder geval gisteren en vandaag via skype gesproken.

Gisteren naar Venetie geweest, wederom met de bus. Een bijzondere stad, (erg commercieel en toeristisch)en natuurlijk met geconditioneerde gondeliers, mussen en duiven,die met overweldigend enthousiasme proberen datgene te eten wat zich in je hand bevindt. Wat leuk is dat ik van mij zelf een foto heb als kind dat ik op Plaza del Marco duiven aan het voeren was. Nu heb ik een foto dat ik dat als groot jongetje doe. Leuk toch. Zie ook de foto's.

Reacties

Reacties

wes

Allo,
ten eerste, doe de groetjes aan je metgezellen en beterschap!
Ten tweede, is Venetie een beetje de moeite waard om daadwerkelijk te bezoeken of heeft het dezelfde reputatie als Rome? Van horen en zeggen geweldig maar als je er bent enigszins teleurstellend? Lijkt mij wel wat om daar een kopje koffie te lurken..

Qua school zit ik trouwens volgend jaar nog aan vast door de stage.. school werkt op dit moment heel veel mensen tegen. Zou zelf deze vakantie een week naar Antwerpen gaan maar mijn budget haalt het net niet, ik ben vooral aan het sparen. Ga wel veel uitjes regelen voor deze zomervakantie. Ben je ook weer op de hoogte, verder gaat alles hier zijn gangetje en met H. en mij gaat het prima!

Groetjes,
Wes

piet

Gelukkig niet meer in coma. Spannend voor jullie.
Hoe lang rijden naar Tromso?
Doen jullie het rustig aan?

groet, connie en piet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!