ruudenhilde.reismee.nl

Ander triest nieuws, Oostenrijk en Hilde met Lina naar Tromso

Kreeg per mail het bericht van het overlijden van de partner van mijn directe collega. Ik moet zeggen dat dit een soort vreemd realiteitsgevoel van tijd geeft. Alles was nog oke toen ik op sabbatical ging, we zijn nog met een klein clubje collega's uit eten geweest waar zij (mijn directe collega) ook bij was. Binnen een tijdsbestek van minder dan 4 maanden is haar partner ziek geworden en inmiddels overleden. Erg triest en verdrietig. Ik hoop dat ze dit grote persoonlijke verlies een plek kan geven. Ik wens haar veel kracht toe.

Eergisteren zijn we naar de bovenuitlopers van het Gardameer in Italië gereden, daar een mooie camping uitgezocht en lekker gezwommen in het meer. Temperatuur was zeer aangenaam.

Gisteren hebben we het besluit genomen dat Hilde en Lina voor een weekje naar Tromso gaan om haar moeder te supporten.(zij is wel aan de beterende hand)We staan inmiddels vlakbij Innsbruck (Oostenrijk). Volgende week komen ze dan weer per vliegtuig terug. Ik blijf bij de camper. Waarschijnlijk zien we elkaar in de buurt van Munchen of Berlijn weer terug. Ik blijf een paar dagen hier staan en reis dan naar het vliegveld waar het gunstig is om voor hen te komen (zowel praktisch als financieel). Gisterenavond verder tussen de bergen een mooi zonsondergang gezien. Zie ook de foto's. Vanochtend om 07.00 uur stond de taxi voor de camping. Ze zijn nu aan het vliegen. Moet zeggen dat het erg stil is in de camper. Het regent ook flink dus al met al een wat chagrijnige dag.

Reacties

Reacties

Taetske

Goede reis en sterkte!! Hopen op een gelukkig weerzien.

piet

Het leven blijft zijn wendingen ongevraagt aankondigen.
Even in je eentje verder en daarna weer met zijn drieën.
Ruud, behouden vaart!!

Petra und Peter

Hallo Ruud,

zunächst mal wünsche ich einen guten und sicheren Hin- und Rückflug für Hilde und Lina und hoffe, dass sie zurückkommen in der Gewissheit, dass es ihrer Mutter/Großmutter gut geht und ihr dann zu Dritt Eure Reise fortsetzen könnt.

Deine Geschichten und Erzählungen sind nach wie vor sehr unterhaltsam und die Bilder fantastisch. Erstaunlich, welche Reaktionen und Phantasien Du mit den "dames en plastik stoeltjes" hervorgerufen hast.
War aber auch amüsant geschrieben.

Petra und ich wünschen alles Liebe und lass Dir die Zeit nicht zu lang werden und ...always think positiv..

Ineke Nobel

Hallo Ruud, wat een tegenslag voor Hilde naar hoor als je moeder plotseling zo ziek is, wel fijn dat ze een weekje naar huis kan dat is veel beter voor haar en haar moeder. Ik begrijp uit jouw verhaal dat ze wel aan het opknappen is he? gelukkig maar.
Ja een triest verhaal he over het overlijden van Jaap komt altijd overwachts en zo snel gegaan he ja het heeft mij ook wel erg bezig gehouden moet ik je zeggen.
Hier verder alles goed mijn nichtje Anne-Marie heeft er ook weer een zoon bij gekregen afgelopen dinsdag dus helemaal leuk dat snap je.
Nou ik wens je weer fijne dagen toe ook al moet je het een week alleen stellen maar hopen dat jullie daarna weer met elkaar verder kunnen.
Tot horens maar weer.

Groetjes

Lidy

Hallo Ruud,
Zo ben je met z'n drieën vrolijk op reis en binnen een tijdsbestek van een paar dagen wordt je hele wereld overhoop gegooid. De beste planning kan niet tegen dood en ziekte op.
Je zit nu alleen in je camper, wat zal het stil zijn! Ik hoop dat Hildes moeder zo opknapt dat Hilde en Lina in ieder geval over een week weer naar je toe kunnen komen. Heel veel sterkte, de groeten van Jan.
Liefs en goeds, Lidy.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!