ruudenhilde.reismee.nl

4 mei Dodenherdenking en bezoek Addie en Max

4 mei

Vandaag dodenherdenking. 2 minuten stilte gehouden en uitgelegd aan Hilde en Lina over het waarom. We zitten nu op een kleine boerderij camping in Pouylebon en we hebben weer satelietontvangst en een illegale netwerkverbinding. Dit is de dichtsbijzijnde camping bij Courties. Courties is een plaatsje waar mensen geen adres of huisnummer hebben maar enkel een huisnaam. Mijn tante Addy woont daar. Vandaag dus als surprise naar Courties, in the middle of nowhere. Gelukkig heb ik een turbodiesel dus ook op kleine steigende landweggetjes hield de camper het goed. Je moet je voorstellen dat Courties in de beginheuvels van de Pyreneeen ligt dus dat belooft nog wat als we verder willen gaan.Vandaag dus naar het huis villeneuve maar aldaar aangekomen was niemand, behalve drie katten en een hond, aanwezig en zo dus voor de nacht een pittoreske camping uit de Asci gids uitgezicht (bleek ook nog eens door Nederlanders beheert te worden) Inmiddels mijn tante aan de lijn gehad en we gaan morgen bij haar lunchen dus weer 20 km terug. Ik heb haar ruim 20 jaar gezien dus ik ben benieuwd. Ze vertelde aan de telefoon dat zij en haar man Max vandaag waren wezen werken ruim 40 km van hier vandaan. Volgens mij zijn ze toch ook al over de 65 dus ik ben toch wel nieuwsgierig naar morgen. Nog even een korte terugblik op de afgelopen dagen. Het was de bedoeling dat we gisteren naar Bordeaux zouden gaan en daar vandaag zouden doorbrengen. Op de site van het bureau van toerisme 1 camping in Bordeaux zien staan.Bordeaux sur Lac. Nu kwamen we aan het einde van de middag aan zo rondom zessen. Geen camping te vinden en bij navraag hoorden we dat de camping fermez was. Dus wij terug de binnenlanden in. Normaliter struikel je over de campings nu tientallen kilometers geen camping te vinden.Uiteindelijk een hele kleine aan de D104E4 (zonder plaatsnaam)gevonden met alleen koud water en nog 1 ander tentje op de hele camping en daarnaast nog eens één van de duurste (geen ascicamping) maar wel veel vleermuizen in de schemering gezien. De dag daarvoor, 2 mei, gefietst naar des sable d'olonne, een lekker ijsje gegeten en een kaarsje voor all the kids in de cathedraal gebrand en daarna weer terug. Bij elkaar 25 km, soms heuvel op en dan weer omlaag. Lekker in het zonnetje en met een lekker windje in je gezicht. Morgen weer een dag. Het leven is verrukkelijk (Campert geloof ik). Liefs Ruud

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!