ruudenhilde.reismee.nl

Wendy jarig

01 mei 2009

Hallo iedereen,
Ik wil eerst Wendy feliciteren die is vandaag 28 of 29 geworden (ik raak altijd de tel kwijt). Ze heeft in ieder geval en zonnige dag als ik startpagina.nl mag geloven.
Inmiddels zitten we iets onder les sables d'olonne. Gisteren met regen aangekomen maar vandaag zonnig, nog wel wat koel maar een strakke blauwe hemel. Veel bomen op de camping, betekent dus geen sateliettelevisie. Las vanmiddag pas op internet (gratis wifi in de bar van de camping), het drama van koninginnendag. Een trieste en verdrietige zaak en vooral omdat het zo totaal zinloos is. Je hoopt toch dat er eens een moment komt dat mensen niet meer in geweld denken maar aan vredelievendheid maar dat zal wel een illusie blijven.
Gisteren brak Hilde een stuk van haar kies af. Wij in een plaatselijke zone commercial bij de aldaar plaatselijke apotheek een kopie gekregen uit de gouden gids van een lijst tandartsen in de buurt. Met de tomtom naar de dichtsbijzinde tandarts gereden. Deze heeft ons zeer vriendelijk vlak voor zijn spreekuur geholpen in een combinatie van frans en engels (en dit wederzijds). Foto gemaakt, kies bijgeslepen en Hilde kan in ieder geval tot het einde van de vakantie vooruit. Fransen zijn toch, vanuit mijn ervaring, vriendelijke en behulpzame mensen. Chapeau!
Verder vandaag een lange wandeling gehad langs de kust en door een stuk binnenland. Heerlijk.
Liefs
Ruud