ruudenhilde.reismee.nl

Loir en Loire

Marcon

Het is al weer een week geleden dat ik het laatste bericht schreef. Inmiddels zitten we in Marcon, ligt aan de Loir. Morgen gaan we naar de Loire. 1 letter maakt wel wat verschil. Na het laatste bericht hebben we in Mers les Bains gestaan met uitzicht op de krijtrotsen (zie foto) daarna in Maisons Lafitte waar vandaan we met de trein naar Parijs zijn geweest. Heerlijk weer en natuurlijk de bekende atracties gezien en veel gewandeld en natuurlijk gewinkeld. Vrijdag is Hilde met lina naar Disneyland geweest en ben ik naar het Louvre gegaan en heb de Mona Lisa gezien en de venus van Milo en ........... ontzettend veel japanners. Gisteren zijn we naar Marcon vertrokken en hebben vandaag per fiets de buurt verkend. Het is hier redelijk vlak dus wel te doen per fiets. Lekker een biertje en een cafe au lait op een terrasje en 's ochtends verse croissantjes. Dus leven als god in Frankrijk en daarnaast op de campings is het heerlijk rustig. De camper gedraagt zich goed, hier en daar een lekkage en dan moet ik even wat doe het zelven en meestal is het euvel dan wel weer opgelost. Heb het nodige gereedschap meegenomen. Kortom de wereld is geslonken tot 15 m2 en de directe omgeving. Heerlijk! Veel liefs aan mijn dierbaren in Holland, Duitsland en Tenerife

Lidy & Jan

Hallo lieverd,
Vandaag een extra dikke knuffel, voor je 48 ste verjaardag. We wensen je een voorspoedig jaar en voor alles geluk in je privéleven, op je werk en met je gezondheid.
Ook voor Hilde en Lina: Hartelijk gefeliciteerd en maak er een fijne dag van!
Veel liefs van Jan en
Lidy