ruudenhilde.reismee.nl

Het vervolg

Inmiddels is er wat meer duidelijkheid over het vervolg van de vakantie. Donderdag 25 juni reizen Hilde en Lina, per vliegtuig,naar Praag (Tsjechie). Ik heb inmiddels, vlakbij Praag,een campingplaats gereserveerd. Zij komen dan 's avonds aan ennemen de taxi dan naar de camping. Vrijdag bezoeken we Praag en dan geleidelijk richting Berlijn. Ook hier een bezichtiging en dan naar de Duitse grens (Rostock) om de overtocht per boot te maken naar Zweden (Treileborg). Ik verwacht dat we zo rondom 1 juli in Zweden zijn. Momenteel regent het nog steeds, met de verwachting dat het woensdag iets beter wordt. Het is knap koud, een graag of 15 en morgen zelfs koudegolf van maximaal 12 graden. ben blij met mijn electrisch kacheltje. Ben van plan morgen of woensdag naar Insbruck te gaan en de kabellift naar boven te nemen. Momenteel is dat zinloos omdt er zoveel bewoling is. We zullen het zien. Ik lees, internet wat loop wat rond tussen de buien door en ben dus blij met de camper.

Reacties

Reacties

Taetske

Het lijkt wel laveren wat je doet. Ga je tegen de wind in? Alreeds 1 juli in zweden? Dan moeten jullie opschieten!!
We zullen duimen voor wat beter weer.
Groetjes

piet

Het is te hopen dat ons weer (tussen 20 en 25 graden) een beetje jullie kant optrekt. Jullie hebben in ieder geval nog wat mooie steden te gaan.

Gegroet!

Lidy

Over een gecrashte laptop en een slimme zoon.

Gisterenmiddag zat ik met spanning het laatste nieuws te lezen. Ik was juist bij straalkacheltje gekomen, toen mijn laptop "Ping! " zei en de geest gaf, in de vorm van een totaal zwart beeld, zonder gloeiende lichtjes, oranje streepjes of rode koontjes, niets meer....Omdat mijn laptop mijn contact met de buitenwereld vormt, ben ik gaan ...nadenken.. Oei!
Ruuds emailadres had ik, ook zijn msn adres. Ik heb een bevriende pc ingeschakeld en die had gelukkig ook een msn account. Eerst maar eens even Ruud gemaild en in die mail mijn msn adres van nu gegeven.
Wat ik hoopte, gebeurde: Ruud nam contact met mij op en "Accepteerde " mij op msn.
Als je nu denkt dat hj mijn getreur met getreur beantwoordde heb je het mis. Ik moest mijn laptop halen en allerlei gegevens opzoeken en doorgeven. En toen had het grote wonder plaats: Een paar duizend kilometer van elkaar verwijderd, heeft Ruud kans gezien mijn laptop weer aan de praat te krijgen: Met recht : Hulp op afstand!
Ik moest elke handeling uitvoeren die hij op Internet aan de hand van mijn gegevens gevonden had.
En zowaar: Hij doet het weer!
Ruud, ik wil je hier van harte bedanken voor het geduld, ( ik zweette peentjes en had dus de neiging de hele wereld aan elkaar te kletsen) en de kundigheid warmee je dit voor elkeer gekregen hebt. En het is zo'n eind weg!
Ik kon dus jullie verhaal verder lezen en zie dat Hilde en Lina vrijdag in Praag hopen te landen en weer bij je zullen zijn.
Praag is een prachtige stad, ga vooral het geboortehuis(je) van Kafka opzoeken. Ik wens jullie verder een horror-vrije reis, en op naar Zweden! En beterschap voor Hildes moeder.
Liefs, groeten van Jan en een kus + knuffel van Lidy, die zich weer verbonden met de wereld voelt.

"Buuv Joke".

Hoi Ruud en Hilde,
Wat een enorm leuke foto's en verslag.
Wat een vervelend nieuws van de moeder van Hilde,ik hoop dat het snel beter gaat.
Jullie hebben wel een hele leuke reis, stiekem een klein beetje jaloers.
Ik las ook dat jullie in Benicasim geweest zijn, daar hebben wij ook eens drie weken doorgebracht.
Mooi is het daar hé met al die olijf en sinaasappel gaarden.
Wij wensen jullie nog een hele mooie reis verder en natuurlijk ook een heel voorspoedige.
Groetjes, Joke en Liesbeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!